czwartek, 3 listopada 2011

Zakupy, zakupy zakupy :)


Ostatnie dni minęły mi głównie na zakupach :) SuperPharm,Rossman i Natura trafiłam na wyprzedaże w KappAhl'u , odwiedziłam z przyjaciółką secondhand.
Chciałam Wam pokazać moje nowości, może Was coś zainteresuje :))) jesli tak - pytajcie.


Kolorówka - cienie z essence 50's Girls reloaded (dla osób z Krakowa - jest dużo tych cieni w drogerii w Kefirku na ulicy Karmelickiej), mascara od Boujrois Volume Fast & Perfect (efekt sztucznych rzęs) obrotowa szczoteczka - zrobię jej recenzję i pokażę Wam ją na rzęsach.
Sypki cień Inglot nr 14 (prześliczny) i kwadratowy cień inglot z nowej jesiennej kolekcji nr 606 pearl. Dwa lakiery z essence 04 Love me tender, 05 You're a heartbreaker.

 Lakier z Catrice w prześlicznym złotym odcieniu, na żywo wygląda super :) jestem bardzo zadowolona - 650 Goldfinger.

Pielęgnacja - Maseczka FlosLek do cery naczynkowej, Roc keops - dezodorant, miniaturka Alterra mleczka do demakijażu oczu, miniaturka dezodorantu nivea - przyda mi sie do torebki :) , rollon z rival de loop pod oczy (sińce,cienie itp) Tonik AA therapy dla mojego mężczyzny,płatki na nos Beauty Formulas, sól do kąpieli i świeczka Brise + foremka do ciasteczek :) a do zakupów w Rossmanie dostałam odplamiacz Ariel :))


Pilarix - na suche miejsca, ja spróbuję pozbyć się ich na twarzy :) maseczki, szampon CeCe przy zakupach w SuperPharm powyżej 30zł można było go kupić za 17zł a jest wart prawie 80zł. Pędzelek skośny do linera/brwi z EcoTools 16zł

Czapka z C&A 59zł, ale trafiłam że na wszystko było -25%, w KappAhl'u kupiłam rajstopy, piżamę damską i męską :) bluzkę z bufkami.. i tak dalej :)

Jak widzicie mój budżet znacznie się uszczupla przy takich zakupach :) zastanawiam się nad kupnem fajnych żarówek led jak np tutaj. Czy przynoszą one realne oszczędności? Jakie macie z tym doświadczenie?

Jesteście ciekawe jakiegoś z produktów?
Mogę Wam teraz powiedzieć, że na pewno pojawi się recenzja maskary Bourjois :)
A może macie,  któryś z tych produktów? Jak się u Was sprawdzają?



xoxo
Paula

49 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy!
    Uwielbiam śledzić Twoje wpisy :)
    Również jestem z Krakowa, w KappAhl byłam w sobotę i załapałam się na bardzo korzystne przeceny :) Jeśli chodzi o ubrania, to zawsze można tam znaleźć coś za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie się zastanawiam nad zakupem tuszu z Boujrois ale nie wiem czy tą co Ty kupiłaś czy tą z 1-2 kroki no nie wiem sama , jak przetestujesz swoją to czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czapka super:D!
    zazdroszcze dorwania limitki essence;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzję tuszu z bourjois, czaję się na nią..

    próbowałaś już tego szamponu z SP? sprawdza się?

    OdpowiedzUsuń
  5. ten roll on pod oczy to badziewie

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy:)
    czekam na recenzje tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten Catrice! O rany, muszę jutro po niego iść <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zakupy :) świetna czapa :) ja mam taką białą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spore zakupy ;) ja w tym tygodniu też planuję maraton zakupy Ikea, Rossmann, Superpharm, nowy Outlet w Krakowie, oj biedny mój portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie testuję tę maskarę z Bourjois, jak na razie uważam, że jest bardzo fajna, chociaż nigdy nie byłam fanką szczoteczek rotacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupki a takie czapy mamy w Tk maxx:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, chce taka czapke! Pokazesz swatche inglotow?

    Zebym tylko w koncu wyzdrowiala... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. infusia - tak oczywiście pokażę w jakimś poście pryz okazji :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobny lakier, tylko z Essence. A ciekawa jestem jak będą się sprawować cienie Essence. Bardzo chciałam je mieć, tylko trochę inny zestaw kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokaźne zakupy :) Lakiery z 50' Girls Reloaded są doskonałe. Testowałam na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe zakupy! zazdraszczam serdecznie :) szczególnie tych z essence.

    OdpowiedzUsuń
  17. a jak paski na nos? ;) dają jakiś efekt?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten roll on pod oczy, nawet fajny. Dobrze się rozprowadza, utrzymuje się długo, ale mógłby mocniej kryć;)

    OdpowiedzUsuń
  19. same fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. axi_1099 - paski na nos które oczyszczają pory z wągrów :) działają:) nie wszystkim dają radę, ale efekt jest widoczny szczególnie potem jak zobaczysz na pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super zakupy :D byłabyś dobrym kompanem na wypady po sklepach :D!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spore zakupy :)
    Jestem ciekawa większości produktów i pędzelka z EcoTools, głownie dlatego że sama zamówiłam sobie zestaw 6 pędzli do makijażu oka i jestem ciekawa jak sie beda sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zakupy, szczególnie interesują mnie kosmetyki Flosleku - może dasz znać jak pielęgnujesz swoją cerę? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sypaniec z Inglota jest śliczny. Urocza czapka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świeczka pachnie bajecznie, Inglot 606 wygląda cudownie, a czapa poprawiła mi humor. Nie wiem dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow jakie zakupy, podoba mi się złoty lakier Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten lakier i bardzo ładnie wygląda na paznokciach. Poza tym czaję się na ten krem-maseczkę, ponieważ z peelingu jestem zadowolona a o Twoim produkcie słyszałam wiele dobrego:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam pytanie gdzie kupiłaś ten pędzelek i paski na nos?

    OdpowiedzUsuń
  29. Vianella - pędzelek w SuperPharm ale są i w Rossmanach, a paski na nos w SuperPharm :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna czapeczka. Bardzo spodobał mi się ten niebieski-granatowy cień do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem ciekawa lakierów z Essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dodaj fotki rzeczy z KappAhl! ;)

    mam ten tusz, jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam ten lakier z catrice i maskare z bourjois ktore nie lubie :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie zaciekawił lakier Love me Tender (ładny kolor i nazwa ;)) i ten z Caprice. Ciekawa też jestem jak sprawdzi się roll-on z Rival de Loop?

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajna czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam podobną czapę jeszcze z zeszłego roku :)
    ciekawi mnie ta maseczka z FlosLeku bo z tej serii używam obecnie mleczko do demakijażu i krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeśli chodzi o cienie sypkie, to alternatywą dla tych z Inglota są cienie z My Secret. Kosztują 5zł, są bardzo niepozorne i mają okropne plastikowe opakowania, ale sam produkt jest rewelacyjny. Ja mam odcien 4 i jest to łososiowy cień opalizujący na złoto. Jestem zachwycona ich pigmentacją,która moim zdaniem jest taka sama, a może nawet lepsza od cieni ze Sleeka. Nazywają się star dust i naprawdę są warte wypróbowania. To tylko 5zł, więc w razie czego nie będziesz miała wyrzutów sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. aga1993r - dziękuje :) masz racje 5zl, a warto spróbować i na pewno to zrobię jak będę tylko w naturze:)

    OdpowiedzUsuń
  39. hej, super zakupy,
    też ostatnio poszalałam w superpharm,
    i podobnie jak Ty skorzystałam z promocji szamponu CECE. fajna rzecz, idę zbierać i ja się do uwieczniania moich zakupów, czekam na recenzje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. czapka rewelacja,cienie inglota mam,pod te sypkie polecam użycie bazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mam taką czapę, ale czarną z H&M. Z zeszłego roku ;)
    lakier z catrice b. fajny..

    Może skusisz się na czerwoną akcję u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  42. Udane zakupy :) Najbardziej czapa mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  43. jest tu kilku moich faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. złoty lakier ! <3 moje must have ! zazdroszcze :*

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)