sobota, 7 kwietnia 2012

Super promocja na Estee Lauder Double Wear Light w Douglas / Życzenia


Kochane!
Najpierw chciałabym Wam pokazać super promocję na jaką się dzisiaj natknęłam przy okazji ostatnich Świątecznych zakupów.
W Douglasach (nie wszystkich niestety) jest promocja tym razem za niską (jak na ten podkład) cenę możemy testować podkład Estee Lauder Double Wear Light!:)


Zawsze miałam ochotę przetestować ten podkład dlatego się skusiłam, dodatkowo dobrze pomyślana promocja bo podkład 'light' jest idealny właśnie na wiosnę/lato.

Podkłady dostępne są zawsze w jednym kolorze (wcześniej pisałam Wam o takich promocjach na podkłady Clinique) tym razem kolor to Intensity 2.0 - dla mnie w sam raz, czyli będzie pasował większości polek :)

Cena: 39zł / 15ml - normalna cena za 30ml to 165zł






Swatche na ręce






***

Chciałabym Wam wszystkim i Waszym rodzinom Życzyć Spokojnych i Zdrowych Świąt Wielkanocnych ;*



Całuję,
Paula

49 komentarzy:

  1. również Wesołych ! :*

    zastanaiwam się nad tym podkładem, ale jest pewność, że to nie żaden bubel wsadzony w opakowanie EL? Pewnie głupio gadam, ale po tych aferach z KissBoxem zaczełam się bać wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* a podklad to nie bubel :) maja co miesiac praktycznie takie akcje na rozne podklady w mniejszych pojemnosciach :)

      Usuń
  2. wzajemnie :)

    kurcze, pewnie jak wrócę do Szczecina to już go nie będzie w D. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien byc bo ta promocja trwa od 2dni jakos,a jsk byl Clinique to z miesiac byly dostepne te podklady w takiej cenie :)

      Usuń
    2. po świętach się wybiorę. byłam ostatnio w Douglasie i nie zwróciłam uwagi na tą promocję, a szkoda bo kupowałam akurat podkład.

      Usuń
    3. Prawdopodobnie będziesz musiała dobrze poszukać w Douglasie, bo ja znalazłam te podkłady w bardzo odległym od wejścia miejscu, w ogóle nie rozreklamowane

      Usuń
  3. Super promocja! Zaraz po świętach pędzę do Douglasa po ten podkład! Mam nadzieję, że będzie jeszcze dostępny:) A gdzie ty swój kupowałaś, bo nie wiem czy w Galerii Krakowskiej będzie dostępny?

    Wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bylo go chyba w Krakowskiej bo najpierw bylam na Florianskiej i tam go kupilam a potem poszlam do galerii i nie widzialam go wlasnie :)

      Usuń
  4. Fajna promocja, ale dla mnie za ciemny
    Wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna promocja. :)) używałam kiedyś klasycznego EL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrazenia? Ja nie testowalam poza probkami ktore byly za ciemne :)

      Usuń
  6. AAAA!!!! Żebym tylko miała Douglas'a blisko :( z wózkiem nie chcę manewrować po galeriach :( ale pech :( (oczywiście chodzi o wózek dziecięcy ) no kurczę, chyba się zastrzelę zaraz :P
    WESOŁYCH :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)) a Tobie moze jakos uda sie wymanewrowac i dojechac do Douglasa :))))

      Usuń
    2. oby, mam nadzieję, że nie zabraknie go po Świętach... :) najbliżej mam do warszawskiej Arkadii, a tam jak wiadomo tłumy napalonych zakupoholiczek. No nic, we wtorek polecę :)

      Usuń
    3. Powodzenia :) ale jestem dobrej mysli :))

      Usuń
  7. Super! A wiesz może do kiedy ta promocja trwa? chętnie go kupię:)

    Pozdrawiam i również życzę wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero sie zaczela wiec mysle ze nawet miesiac bo nawet po takim czasie widzislam jeszcze inne podklady w promocyjnych cenach do testowania :) to chyba zalezy czy wczesniej ludzie nie wykupia np :)

      Usuń
  8. Radosnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie usłyszałam o tej promocji wczoraj, na pewno we wtorek go kupię :) Fajnie, że napisałaś, że jest dostępny na Floriańskiej - mam bliżej, a poza tym jakoś wolę tego Douglasa ;)

    P.S. Radosnych, pełnych uśmiechu Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wole tego na Florianskiej bo Panie sa milsze :) podklady sa prawie na koncu po lewej stronie jak sie wchodzi na druga sale :) dziekuje za zyczenia :*

      Usuń
  10. Fajnie z tym podkładem! Szkoda, że ja na razie nie mam jak wybrać się do Douglasa :(

    Wesołych i spokojnych świąt! :)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt! no i mokrego Dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow super news! Koniecznie muszę zajrzeć do douglasa w takim razie :)
    Pozdrawiam i wesołego jajka! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. podkład wydaje się byc fajny xd wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna promocja. Wydaje mi się trochę za pomarańczowy ale to może kwestia zdjęć. Może się skuszę i nie będą już wyprzedane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą będą , bo promocja się dopiero zaczęła z tego co słyszałam :)

      Usuń
  15. Fajna promocja i na pewno skorzystam o ile na nią trafię:) Dziękuję za i info i również życzę wszystkiego najlepszego na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za cynk :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. ohoho-po świętach lecę na poszukiwania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey! I just found your blog and I think it's pretty amazing, well structured and with a lot of inspiring posts:)
    If you want we can follow each other, I would be very glad to have you as my new friend!:X
    I also have an amazing GIVEAWAY on my blog, please check it out:)

    OdpowiedzUsuń
  19. I jak sprawuje się ten podkład, polecasz go? Mój jest na wykończeniu i muszę kupić nowy!
    Zapraszam do mnie:)\
    Wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co raz go nałożyłam na chwilę, więc nie mogę nic powiedzieć. Zostawiłam go sobie raczej jak będę robiła komuś makijaż do sesji itp

      Usuń
  20. O kurcze ale nowinka a tak chciałam ten podkład sprawdzić a tu taka możliwość .
    Ja zaś mam pecha może popytam ktoś mi go pomorze zdobyć , a jak się sprawdza na twarzy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na dokładniejsza recenzję, cenowa okazja rewelacyjna.

    Mam drobną sugestię a propos Twojego bloga, jeśli Cię to oczywiście interesuje - troszkę zbyt wiele treści wyświetla się na raz na stronie głównej, jest to po prostu zabójcze jeśli ktoś ma wolniejszy internet...

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zmieniłam to trochę i dałam mniej notek na stronę główną :) mam nadzieję, że teraz będzie się ciut szybciej ładowało :) oczywiście każde uwagi są dla mnie cenne :)

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Wow! Ciekawe czy ta promocja trwała tylko do świąt, bo jak nie to ja kupię go na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta promocja trwa około miesiąca nawet wiec spokojnie kupisz:)

      Usuń
    2. hej dzięki za cynk raz jeszcze dzisiaj poleciałam i kupiłam! :)
      Dziewczyny z Warszawy - podkład jest bez problemu dostępny w douglasie w Złotych Tarasach jakby co :)

      Usuń
  23. rety Paula i Ty też masz bloga? jak ja jestem do tyłu!!!! ale mam nadzieję nadrobić zaległości ;) Ciekawy ten podkład, ale kurczaki musze powykanczac to co mam w koncu. Od pewnego czasu i tak projekt denko trwa, wiec jestem na dobrej drodze :D

    sciskam Cie cieplutenko!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)