sobota, 12 kwietnia 2014

Nowa miłość - Mel by Melissa





Do tej pory w mojej skromnej kolekcji butów posiadałam jedną parę tych by melissa. Teraz mam ich aż trzy :) a wszystko za sprawą Zebry, w której możecie je kupić stacjonarnie - kupić i co najważniejsze przy rozmiarówce Mel - przymierzyć! Bez tego ciężko je dopasować, ale mówiąc w skrócie przeważnie numery są zawyżone. Na co dzień noszę 41 Mel - 40.

Nie pisałabym Wam tego bez powodu. W teen weekend w Grazi i Twoim Stylu znajdziecie kupony, które możecie wykorzystać w Zebrze WSZYSTKIE buty w tym Mel! Kuponu na Zebrę nie ma - ale w sklepie wszystko Wam wyjaśnią - są dwie opcje do wyboru kupon AJ Armani lub z tego co pamiętam Stefanel. Sklep widocznie na ostatnią chwilę dowiedział się, że uczestniczy w promocji i nie mają własnych zniżek.
-20% na cały asortyment

A teraz chce Wam pokazać moje dwa nowe nabytki :)




czarne z kwiatuszkiem po rabacie 119,60 zł, różowe z serduszkiem po rabacie cena 111,60zł


Jakie są Melissy? Wygodne i pięknie pachną! Nawet po dłuższym użytkowaniu :)


Twój Styl w cenie 7,99zł , Grazia powinna być tańsza ;)



Buziaki i udanego weekendu :)
Paula

23 komentarze:

  1. świetne ;) ja w tamtym roku kupiłam swoje pierwsze, piękne melisski ale okazały się za duże a rozmiar mniejsze za małe :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio kupiłam swoją pierwszą parę Mel :). Mimo długiego spaceru nie zjadły mi pięt.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie obcierają Cie? poci się noga? ja kiedyś kupiłam a'la melisski i sprzedałam po jednym dniu używania, bo nie dałam rady;p wiem, że ma to się nijak do oryginału ale musiałam spytać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poci. Kupuję te buty kilka lat i są ok.

      Usuń
    2. w oryginalnych się nie poci, noga nie pływa w mokrym bucie :)

      Usuń
    3. ja mam oryginalne meliski i straszliwie poci mi sie noga- obiecuje sobie, ze juz nigdy nie kupie kolejnej pary, ale tym butom ciezko odmowic !! ;)

      Usuń
  4. Mam identyczne z kwiatkiem. Kupiłam w ubiegłym roku. Mam rónych kilka par i nie wszystkie lubię. Rozmiarowka jest naprawdę dziwnia....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, mi najbardziej podobają się te różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się ogromnie, ale moje stopy lubią się pocić, więc pewnie w takiej gumie to byłaby tragedia :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też mają tą skłonność i mel się sprawdziły :)

      Usuń
  7. kilka dni temu zamówiłam swoje pierwsze Mel by Melissa (sandałki) - są prześliczne :))) kuszą mnie też jakieś jasne baletki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne są przepiękne. Właśnie się nad nimi zastanawiam, ale nie wiem czy wybrać te z kwiatkiem czy z kokardką, obywa modele strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te z serduszkiem są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam buty inspirowane melissą, ale chyba skusiłaś mnie na oryginalne ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś czas temu kusiły mnie te butki i chyba powraca mi chęć ich posiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham melissy, mam już 6 par. Pierwsźe, kupione z 4 lata temu cały czas wyglądają jak nowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio też zakochałam się w Melissach :) A te dwa modele, szczególnie czarny podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. köszönöm az információt illetően egészséges mindig, bolt gyógynövény zahra
    

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)