sobota, 12 kwietnia 2014

Nowa miłość - Mel by Melissa





Do tej pory w mojej skromnej kolekcji butów posiadałam jedną parę tych by melissa. Teraz mam ich aż trzy :) a wszystko za sprawą Zebry, w której możecie je kupić stacjonarnie - kupić i co najważniejsze przy rozmiarówce Mel - przymierzyć! Bez tego ciężko je dopasować, ale mówiąc w skrócie przeważnie numery są zawyżone. Na co dzień noszę 41 Mel - 40.

Nie pisałabym Wam tego bez powodu. W teen weekend w Grazi i Twoim Stylu znajdziecie kupony, które możecie wykorzystać w Zebrze WSZYSTKIE buty w tym Mel! Kuponu na Zebrę nie ma - ale w sklepie wszystko Wam wyjaśnią - są dwie opcje do wyboru kupon AJ Armani lub z tego co pamiętam Stefanel. Sklep widocznie na ostatnią chwilę dowiedział się, że uczestniczy w promocji i nie mają własnych zniżek.
-20% na cały asortyment

A teraz chce Wam pokazać moje dwa nowe nabytki :)




czarne z kwiatuszkiem po rabacie 119,60 zł, różowe z serduszkiem po rabacie cena 111,60zł


Jakie są Melissy? Wygodne i pięknie pachną! Nawet po dłuższym użytkowaniu :)


Twój Styl w cenie 7,99zł , Grazia powinna być tańsza ;)



Buziaki i udanego weekendu :)
Paula

26 komentarzy:

  1. świetne ;) ja w tamtym roku kupiłam swoje pierwsze, piękne melisski ale okazały się za duże a rozmiar mniejsze za małe :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio kupiłam swoją pierwszą parę Mel :). Mimo długiego spaceru nie zjadły mi pięt.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie obcierają Cie? poci się noga? ja kiedyś kupiłam a'la melisski i sprzedałam po jednym dniu używania, bo nie dałam rady;p wiem, że ma to się nijak do oryginału ale musiałam spytać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poci. Kupuję te buty kilka lat i są ok.

      Usuń
    2. w oryginalnych się nie poci, noga nie pływa w mokrym bucie :)

      Usuń
    3. ja mam oryginalne meliski i straszliwie poci mi sie noga- obiecuje sobie, ze juz nigdy nie kupie kolejnej pary, ale tym butom ciezko odmowic !! ;)

      Usuń
  4. Mam identyczne z kwiatkiem. Kupiłam w ubiegłym roku. Mam rónych kilka par i nie wszystkie lubię. Rozmiarowka jest naprawdę dziwnia....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te buciki, mega kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, mi najbardziej podobają się te różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się ogromnie, ale moje stopy lubią się pocić, więc pewnie w takiej gumie to byłaby tragedia :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też mają tą skłonność i mel się sprawdziły :)

      Usuń
  8. kilka dni temu zamówiłam swoje pierwsze Mel by Melissa (sandałki) - są prześliczne :))) kuszą mnie też jakieś jasne baletki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne są przepiękne. Właśnie się nad nimi zastanawiam, ale nie wiem czy wybrać te z kwiatkiem czy z kokardką, obywa modele strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te z serduszkiem są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam buty inspirowane melissą, ale chyba skusiłaś mnie na oryginalne ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiś czas temu kusiły mnie te butki i chyba powraca mi chęć ich posiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham melissy, mam już 6 par. Pierwsźe, kupione z 4 lata temu cały czas wyglądają jak nowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te z serduchem są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio też zakochałam się w Melissach :) A te dwa modele, szczególnie czarny podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. köszönöm az információt illetően egészséges mindig, bolt gyógynövény zahra
    

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń
  17. 47 years old Assistant Manager Deeanne O'Collopy, hailing from Shediac enjoys watching movies like Mysterious Island and Archery. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Ford GT40 Prototype. Czytaj wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)