sobota, 17 września 2011

Mój GlamBox i jego zawartość

Pytałam Was ostatnio na YT czy chcecie wpis o moim GlamBOXie - chciałyście więc jest :) Większość to cienie z Inglota jak same zobaczycie :) 'kolekcjonuję' je już dłuższy czas, wepchnęłam ile się zmieściło :) muszę kupić sobie jeszcze jedną paletę, żeby pomieścić już wszystkie cienie,róże korektory.. :)





A teraz dokładniejsze zdjęcia + swatche cieni :)

 Kobo Papaya 106, Kobo 116,Kobo, Kobo, Inglot 352 Matte, Inglot 390 Matte, Inglot 360 Matte

 Inglot 138 AMC Shine, Inglot 420 Pearl, Inglot 393 Pearl, Inglot 395 Pearl, Inglot 402 Pearl

 Inglot 402 Pearl, Inglot 407 Pearl, Inglot 363 Matte

 Inglot 369 Matte, Inglot 480 Double Sp, Inglot 117 AMC Shine, Inglot 128 AMC Shine

Inglot 127 AMC Shine, Inglot 144 AMC Shine, Inglot 392 Matte


 Inglot 388 Matte (cudo!), Inglot 502 Double Sp, Inglot 397 Pearl (cudo!)

Inglot 348 Fr Matte, Inglot 389 Fr Matte, Inglot 488 Double Sp, Róż Inglot 72





Ponieważ dzisiaj sobota wybieramy się do znajomych na grilla, życzę Wam udanej soboty ;*

Jak Wy przechowujecie swoje cienie? Znacie jakieś inne paletki magnetyczne? Szkoda, że te puste z Inglota tak ciężko dostać :(



xoxo
Paula

40 komentarzy:

  1. Widzę, że wzorek zeberka jest bardzo popularny. Ładnie dobrałaś kolory w paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne cenie chociaż do mnie najbardziej przemawiają te neutralne ;)
    Co do przechowywanie to mam takie 2 kudłate pudełeczka z pepco i tak wszystko trzymam ;) Cienie mam raczej w pojedynczych opakowaniach, jeden w paletce kobo. No i mam jedną paletkę sleeka (OSS).
    A co do ingota to też będę musiała spróbować jak wszystko pokończę, szkoda tylko, że u mnie w mieście go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie Twoje odcienie brązów chętnie widziałabym w swojej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne odcienie niebieskiego ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne cienie, najbardziej podobaja mi sie róże i diolety. Fajny pomysł z tymi pudełkami GlamBox,ale nie mam takich pojedyńczych cieni, więc nie miałabym co tam trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobały mi się te cienie z Kobo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletki Inglota są stale dostępne na Allegro i to w dobrej cenie. Kupiłam ostatnio i jestem bardzo zadowolona.Jednak są chyba trochę mniejsze od GlamBoxa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przechowuje w paletkach inglota, właśnie będe robić o tym wpis u siebie na stronie- kufereklili@blogspot.com Piękne masz te cienie:) uwielbiam taką kolorystykę..!

    OdpowiedzUsuń
  9. digital miała genialny pomysł wykorzystując tę lukę na rynku. Inglot traci sporo pieniędzy, że nie chce produkować palet na sprzedaż (regularną). Choć kolorówka to nie mój żywioł na pewno przyjemniej jest mieć wszystko pod ręką, w jednej palecie (i więcej).
    AMC Shine 117 ♡.♡m jak i wszystkie brązy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam Glam Boxa i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super cienie i opakowanie również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie sie prezentuje taka duża kolekcja cieni,ja też mam glamboxa ale narazie niemam zabardzo sie czym pochwalić;

    OdpowiedzUsuń
  13. masz świetną paletkę, kolorystycznie bardzo mi odpowiada :) ja nie mam pojedynczych cieni, na razie testuję swoje możliwości na sleeku. mam nadzieję kiedyś skompletować sobie paletę inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ukradnę Ci paletkę wraz z zawartością! :D Hania to chyba najbardziej wspaniałomyślna osoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Niezła kolekcja cieni :) No i fajny wzór GlamBox'a wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz tego dużo :))
    Ja zazwyczaj kupuję cienie w paletkach (np. Sleek), a pojedynczych mam na razie nie dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. No no, niezła kolekcja:) Aż mi sie głupio zrobiło, że mam zaledwie dwa cienie do powiek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jetem fanką twojego bloga...i zapraszam na mój http://suuestrwberry.blogspot.com/ mile widziane Komentarze^6:*
    Przesyłam Buziaczki:****;***** SUZI.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezła kolekcja, można stworzyć wiele pięknych makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. no niezła ta kolekcja;P czekam na jakieś makijaże ;>?

    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. mój glambox też już jest prawie pełny :)
    muszę zaopatrzyć się w nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nienawidzę oglądać swatchy cieni z Inglota bo zaraz mam ochotę lecieć i kupować! :P

    OdpowiedzUsuń
  24. wow ! sporo tego ;ooo

    zapraszam!:

    http://crazy-fashion-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja sobie sama taką zrobiłam ;) zapraszam do mnie http://maluuutkaaaa.blogspot.com/ pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezła kolekcja, godna pozazdroszczenia:) Kolory bardzo w moim guście. Ja mam tylko 3 zwykłe Inglotowskie paletki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jak mnóstwo, ile pięknych cieni! :)))
    Ja nie korzystam z glamboxa, bo geralnie mam może 6 cieni łącznie, a tak naprawdę używam tylko rozmytej lub nie kredki i tuszu. Za leniwa jestem, nie umiem wypracować idealnego makijażu cieniami.

    pozdrówki :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekna paleta i swietna zawratośc,cienie masz cudne:-) P.s dziękuję za dodanie do obserwowanych:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory super, zwłaszcza te neutralne! Uwielbiam te klimaty! Chyba muszę sobie spisać których jeszcze nie mam i koniecznie to zmienić, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały blog!!! Dodałam do obserwowanych!!!
    pozdrawiam serdecznie i Zapraszam koniecznie do mnie:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała kolekcja ;)
    długo zbierałaś te wszystkie cienie?

    Jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Zastanawiałam się nadtą paletką,powiedz, czy nie zauważyłaś żeby cienie Ci się w niej jakoś mieszały?

    OdpowiedzUsuń
  33. kokosowa-panna hmm wiesz raczej sie nie mieszają, niektóre cienie mogą się osypywać ale to już zależy od cienia/firmy. Same cienie sie nie przesuwają w paletce :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  34. super swatche ! Obecnie jestem na etapie wybierani cieni inglota i bardzo mi pomogłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  35. nie wiem czy już gdzieś podawałaś, ale powiedz mi proszę gdzie można zakupić takie pudełeczko?!

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)