sobota, 23 czerwca 2012

New In - czyli czerwcowe nowości kosmetyczne


Czerwiec mija bardzo szybko, nie mam nawet czasu aby włóczyć się po sklepach :) to dobrze dla mojego portfela!:) informuję Was jednak o wielu promocjach na moim Facebook'u także jeśli szukacie fajnych okazji zapraszam do polubienia mnie :)



Skusiłam się na bardzo fajną promocję w SuperpPharm - z kartą LifeStyle można kupić balsam Victoria's Secret (normalna cena 59.50zł) za 19.90zł! Balsamy znikały z półek bardzo szybko :) niektórzy podobno brali po 10sztuk :) Ja wybrałam sobie balsam o zapachu Secret Charm spodobał mi się najbardziej, wszystkie zapachy są raczej delikatne.

W kolejnej promocji w SuperPharm skusiłam się na nowość od Dr. Irena Eris - VitaCeric BB krem multifunkcyjny krem witalizujący. Wybrałam odcień 02. 

Maszynka Intuition również z promocyjnej gazetki SP. Nie potrzebujemy pianki do golenia by jej używać ponieważ ma 'wbudowane' mydełko. U mnie sprawdza się to średnio póki co, ale dam Wam znać :) Maszynka posiada uchwyt, który możemy przyczepić do płytek koło wanny/prysznica.






Teraz trochę kolorówki (pomijając BB krem)


Skusiłam się na minerały LilyLolo! :) i to był strzał w 10. Kupiłam sobie podkład mineralny w odcieniu In The Buff oraz cień do powiem, który stosuję również pod oczy w kolorze Cream Soda. Podkład mineralny nakładam pędzelkiem typu Flat top z E.L.F'a lub Beauty Blenderem (jeśli potrzebuję coś bardziej zamaskować) podkład wygląda na twarzy jak druga skóra, dlatego zupełnie go nie czuję. Nawet przy największych upałach! Jestem bardzo zadowolona z zakupu :) Do zakupów na costasy.pl można wybrać sobie 4 próbki. Ja wybrałam: Popcorn, Doll Face, Ohh La La i Star Dust




Kolejnym zakupem z promocji (ostatnio tylko takie rzeczy lądują w moim koszyku) był tusz do rzęs (w Rossmanie przeceniony na 24zł) Bourjois Beauty Full Volume - miał pogrubiać, ale efekt zupełnie mi się nie podoba.. jestem zawiedziona tym tuszem, nie lubię kiedy rzęsy wyglądają jak rozdzielone piórka.. muszę spróbować jeszcze raz go nałożyć, ale zdążył mnie już skutecznie do siebie zniechęcić :)

Dawno temu kiedy kupowałam paletki Sleek V1 i V2, podczas wymiany jednej wadliwej dostałam jeszcze do przetestowania dwa róże/bronzery Sleek od sklepu internetowego Cocolita.pl 
Róż - ostry różo-fiolet w kolorze Santorini , oraz brąz o nazwie Suede

Poza tym kilka lakierów wpadło w moje ręce :) ostatnio najczęściej kupuję właśnie takie kosmetyki :) wybieram Golden Rose ponieważ ich ceny są powalająco niskie :) a wybór kolorystyczny baaaardzo duży.



A Wy kupiłyście coś ciekawego w tym miesiącu?
Może odkryłyście jakiś fajny kosmetyk?:)
Spodobało się Wam coś z moich zakupów?

Jestem ciekawa co kupiłyście na ciuchowych wyprzedażach?:)

Całuję :-*.
Paula

57 komentarzy:

  1. Co za barany kupują po 10 sztuk balsamu?? :)))) Ach Ci konsumenci nienażarci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) i to jeszcze podobno jakiś facet wziął tyle sztuk :) moze ma 10 żon/dziewczyn? :D
      :*

      Usuń
    2. kupia za 200 zl, sprzedadza pozniej na allegro za 500;p

      Usuń
    3. Całkiem możliwej:))) biznes :)

      Usuń
  2. Lily Lolo to strzał w dziesiątkę :) ja kupiłam w tamtym roku i używam namiętnie cały czas
    Podobają mi się lakiery - fajne neonowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na ile wystarczył Ci taki jeden sloiczek pokładu? Ja tez od kad do mnie przyszedł używam codziennie :)

      Usuń
    2. nie używałam codziennie bo czasami wychodziłam bez mejkapu starczył mi na 9 miesięcy czyli baardzo długo

      Usuń
  3. Bardzo fajne zakupy :) Zastanawiałam się nad tuszem Bourjois ale chyba teraz sobie go odpuszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie sie niestety nie sprawdził póki co :(

      Usuń
  4. Mam ochotę wypróbować podkład LL, ale boję się że nie trafię z kolorem, a w końcu to nie jest koszt 10zł, tylko jednak nieco więcej ;)

    BB krem od Eris też chętnie bym przetestowała, pokręcę się jeszcze obok niego, potestuję na łapce i zobaczymy :)

    No i balsamy VS - ja skusiłam się na Strawberries & Champagne i Berry Kiss, zwłaszcza ten drugi ma obłędny zapach! :)

    PS. Jeśli znowu w wyszukiwaniach miałaś tagiatelle molto bene, to dlatego, że znowu robiłam obiad wg Twojego przepisu :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuje, ze nie wzięłam jeszcze jednego balsamu na zapas :) bo jest super :) mozebjeszcze kiedyś zrobią taka super promocje :)
      Tak mam w wynikach tagliatelle :))) smacznego!:) :** a co do LL wiem ze w tym sklepie są bardzo pomocni z dobrem koloru. Zawsze można cos u nich kupić np cień i wziąć sobie 4 próbki pokładu do przetestowania :)

      Usuń
    2. No właśnie chyba tak zrobię :) Chociaż znowu wybierać podkład przed wakacjami, to też ciężkie zadanie :D Jakby on sam nie mógł się dopasowywać kolorem tak jak trzeba i kiedy trzeba :D

      Tagiatelle wyszło super! Uwielbiam je! :)

      Usuń
  5. mogłabyś podać numery lakierów? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) małe lakiery z Golden Rose: żółty to nr 215, zielony 216 ( miss selene mini)
      Duży biały Golden Rose 242 a zarowiasty róż to nr 324 :)

      Usuń
  6. Chyba w końcu się zdecyduję na jakiś podkłąd mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać Twoje posty, szkoda, że rzadziej tutaj bywasz :( Może jakiś wielki powrót ? ;) Sama nie kupiłam balsamy VS, bo mam wiele maseł tej firmy, a je zdecydowanie bardziej lubię, niż balsamy, poza tym, nie można zbytnio gromadzić ;) Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten bb krem z eris :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię Lily Lolo. :) też mam maszynkę, która nie potrzebuje dodatkowego żelu, gillette breeze, polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w czerwcu mam diete kosmetyczna :)
    Pozdrawiam,Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś rzadko ostatnio dodajesz posty Kochana :-* Zakupy udane :) Balsamu z VS zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :( rzadko ale mam nadzieje, e to co robię będzie warte zaniedbania bloga :))

      Usuń
  12. Ja na ciuchowe wyprzedaże dopiero się nakręcam, największe ruszą pod sam koniec czerwca. :) A Twoje zakupki super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez czekam na finałowe wyprzedaże :) ale już sobie cos wybrałam przy tych przecenach :)) pozdrawiam:*

      Usuń
  13. kolorowka zapowiada sie ciekawie czekam na recenzje lili lolo

    OdpowiedzUsuń
  14. Na zakupy kosmetyczne przeznaczyłam w tym miesiącu 0 zł ;o
    Ale mam chrapkę od jakiegoś czasu na minerały lily lolo, ale czekam na przypływ gotówki ;)
    Za to na wyprzedażach kupiłam całe mnóstwo. Jak jesteś ciekawa co kupiłam to zapraszam na mojego bloga: jakzatrzymacpiekno.blogspot.com bo za pisania by było ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również skusiłam się na ten balsam z victoria secret. u mnie jak brałam to pozostały tylko trzy sztuki tego balsamu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też uwielbiam podkład LL, mam CandyCane, zamawiałam prosto z UK, próbki dają w słoiczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię tych lakierów Miss Selene- słabo kryją :( Szczególnie właśnie te neonki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak się u Ciebie sprawdza ten podkład z LL ? Myślę o jego zakupie, tylko zastanawiam się czy nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. ah te lakiery! mam teraz fazę na neony :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też miałam ten tusz i kompletnie sie zawiodłam:(

    OdpowiedzUsuń
  21. kremik bb również testuję a ta maszynka wilkinsona jest beznadziejna, zostanę wierna venus :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Za nic w świecie nie zamieniłabym już minerałków na normalne tradycyjne pudry.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  23. Też muszę sobie sprawić taki puder mineralny

    OdpowiedzUsuń
  24. poczyniłaś może jakieś zakupy na promacjach aktualnych w sephorze ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie justlife.blogspot.com. Jak Ci się spodoba to fajnie będzie jeśli dołączysz do obserwowanych. Obiecuję Ci, że się odwdzięczę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile dałaś za tę maszynkę? Wydaje się być super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jutra jest w promocji 43zl na 27zl w SuperPharm :)

      Usuń
  27. kurde, chodzą mi po głowie te minerały z Lily Lolo, kusisz kusisz:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Balsam Victoria's wygląda ciekawie, w moim SP pewnie nie uświadczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam taką samą maszynkę :) jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. no ciekawe jak balsamik się sprawdzi, na super promocje trafiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  31. Victoria's Secret ślicznie pachną:)miałam różany genialny

    OdpowiedzUsuń
  32. moim zdaniem lakiery po prawej ze zdjęcia są tragiczne! strasznie ciężko się nimi maluje niestety :/ moją uwagę przykuł podkład i chyba się po niego wybiorę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna kolorówka :)
    Zazdroszczę balsamu z VS :D
    Moje ostatnie zakupy u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę ciekawe produkty! jestem ciekawa balsamu Victoria's Secret!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  35. victoria's secret przesliczne :)) a ja ostatnio kupilam kilka podostawowych kosmetykow w dm takie zel, balsam .... nic ciekawego - Twoje zakupy swietne - tez najczesciej kupuje w promocjach :)))))
    swietny blog:)) moze mialabys ochote obserwowac obustronnie???? - nic na sile - pozdrawiam Cie serdecznie pa:)))

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)