poniedziałek, 11 czerwca 2012

GlossyBox - Czerwcowe pudełko (2012) - zawartość



 Od rana czytałam tylko, że GlossyBox w tym miesiącu nie zachwycił.. hmm a wręcz , że dziewczyny są niezadowolone. Zastanawiałam się co kryje moje pudełko.
Przed otwarciem poczułam tylko intensywny zapach perfum :)



Oto jego zawartość:







i po kolei co się tam znalazło:


1. BM BEAUTY sypki róż mineralny
(próbka 1g)




2. CLARENA luksusowy krem mikrokolagenowy z multipeptydami
(próbka 30ml)




3. TONI&GUY sól morska w sprayu - już ją ostatnio kupiłam :(
(wersja 75ml)



4. TSO MORIRI organiczne z naturalnymi ekstraktami Mydło Kibica
(100g)



5. YVES ROCHER pogrubiający tusz do rzęs Sexy Pulp (czarny)
(2,5ml)





+ LOEWE Air Sensual
(2ml)


 



Wszystkie kosmetyki z GlossyBox



Hmm nie zachwycili mnie w tym miesiącu :( pewnie gdyby nie to że mam już produkt Toni&Guy byłabym bardziej zadowolona z pudełka. Tusz, mydło i perfumy są mało atrakcyjne dla mnie. Spray i krem są OK :) róż to na pewno ciekawostka :)

3/5




Jestem ciekawa jak Wy oceniacie zawartość GlossyBox Czerwiec 2012??
Czy wg Was warto wydać na te kosmetyki 49zł?



Całuję :-*
Paula

55 komentarzy:

  1. Buu,nic dla siebie nie znalazłabym,tusz (minuaturkę) dostałam w gratisie przy zakupach w YR,reszta mnie nie powaliła z nóg,no cóż....dobrze,że moje 50 zł ulokowałam gdzie indziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolałabym inaczej ulokować moje 49zł:(

      Usuń
  2. masz fajny kolor rozu, moj jest dla mnie za ciemny:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten róż w sumie to bardziej rozświetlacz bo kolor zanika po aplikacji

      Usuń
    2. ja dostalam inny odcien-raczej rozowy.. tez z boxa nie jestem zadowolona w tym miesiacu.. :/

      Usuń
  3. nic mi nie wpadło w oko, cieszę się że nie skusiłam się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety ta zawartość nie zachwyca wcale. Tylko sól morska w sprayu mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tam się w sumie podoba zawartość, ale w dalszym ciągu nie na tyle żeby zasubskrybować. ;-) za to lubię podpatrywać u dziewczyn co dostały :) (i w sumie utwierdzać się, że nie, nie potrzebuję wydawać kolejnych 50zł;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nędza w tym miesiącu... W dodatku pudełka nie są zróżnicowane, wszystkie dostałyśmy to samo.
    Byłam wśród tych którzy narzekali na brak kolorówki ale kurczę nie miałam na myśli YR ( lubię ich kosmetyki ale żeby wkładać je do Glossy? ).

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja właśnie w zeszłym miesiącu zrezygnowałam z boxa i się cieszę :) 49zł i zadowolona w 100% nie byłam, zawsze było jakieś ale. Teraz się naprawdę cieszę bo w przyszłym miesiacu za 2x49zł zaoszczedzone mogę sobie kupić coś co naprawdę mi jest potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko nie zachwyca... Aczkolwiek tej soli morskiej T&G jestem bardzo ciekawa :) jak dobrze, że wstrzymałam się z kupnem. Lada chwila będzie wysyp recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo zachwalałam pudełko w poprzednich miesiącach a w tym... masakra - to odpowiednie słowo aby to określić, krem oddam mamie, tusz starczy na 3 maźnięcia, róż, spray i mydełko mogą być a perfumy nie mój zapach :P jestem ZŁA ! BUUUUUU :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam już swoje - identyczne. Zrezygnowałam ze subskrypcji od razu w sobotę, jak tylko zobaczyłam zawartość pudełka :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to juz w sobote niektóre dziewczyny miały?
      ja też się zastanawiam, zobaczę jeszcze lipcowe i zdecyduję co dalej

      Usuń
  11. Średnio bo TONI&GUY można kupić w Rossmannie chodź są to bardzo fajne przeciętne produkty do włosów , YVES ROCHER to nic luksusowego więc uważam że klapa .
    Ciekawi mnie róż i ta firma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety kupiłam ze 3tyg temu T&G i jeszcze nie jestem zbytnio zadowolona z tej soli :)
      YR to nie ekskluzywna marka masz rację..
      a ten róż podobno często jest w zagranicznych Glossy :)

      Usuń
  12. ciesze się, że po majowym GossyBoxie zrezygnowałam z subskrybcji... Mam wrażenie, że tylko pierwszy Glossy Box był wart swojej ceny. Reszta to jakaś porażka.

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie nic zachwycającego...

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie są produkty luksusowe. Dla mnie to kpina. Już zrezygnowałam z pudełka. Szkoda kasy. Taką samą próbkę perfum dostałam ostatnio w Sephora wydając tam 24 PLN. Żenujące. A kosmetyki YR nie są luksusowe. A to mydło? Śmiech na sali. Może niedługo zaczną wkładać kosmetyki Isany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zgadzam się z luksusowymi produktami to to nie ma nic wspólnego. cieszę się, że nie zamówiłam pudełka i mogłam wydać te 50 zł na coś innego:)

      Usuń
    2. Niedługo będzie w Glossy IsaDora :P

      Usuń
    3. Mam takie same zdanie na ten temat jak 77gerda !
      pozdrawiam serdecznie
      Claudia Trish ;*

      Usuń
    4. macie rację dziewczyny, bo 49zł to bardzo dużo pieniędzy. A patrząc na dzisiejsze ShinyBox - darmowe.. Glossy wypada blado :(

      Usuń
  15. Mam podobne mydło tylko z trawy cytrynowej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama ostatnio chciałam kupić tą sól od Toni&Guy, możesz napisać jak Ci się tego używa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja raczej nie jestem zadowolona, fajny zapach włosy wyglądają naturalnie fajnie się układają ale są poklejone. Właściwie po takim użyciu nadają się do umycia a nie widzi mi się myc codziennie włosów :) ewentualnie można używać w przeddzień mycia :)

      Usuń
  17. ja się cieszę ze sprayu na maxa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie, bo mam go od 3 tygodni i nie spodobał mi się do końca

      Usuń
  18. Ja nie zamawiam GlossyBoxa, ale z tego co pokazałaś to nie porazili zawartością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T&G jedyny produkt lepszy, ale skoro go już mam to pudełko średnie :)

      Usuń
  19. to są produkty, które normalnie dostaję przy zakupach. Ale podoba mi się zawartość :) jednak pudełko dla mnie pozostaje za drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no nie przesadzajmy że do zakupów dodają sol T&G wartą 20zł :) ale reszta faktycznie taka że do dobrych zakupów mogliby coś dodać z tego :)

      Usuń
  20. W tym miesiącu zdecydowanie NIE BYŁO WARTO...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, szczególnie że kupiłam sobie najfajniejszy produkt - sól jakiś czas temu :) i nie przypadła mi do gustu :D

      Usuń
  21. Zawartość taka średnia :| Liczyłam na bardziej selektywne marki. Nie byłabym w pełni zadowolona. Szkoda, że obniżyli poprzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę bardzo podobnie :)

      Usuń
    2. Ta sól morska TONI&GUY jest teraz na promocji w Rossmannie za 9,99 zł, czy jakoś tak ;-)

      Usuń
  22. oo róż BM już dwa razy z rzędu był we francuskim pudełku ;) tylko inny kolor ;)
    w ogóle w tym miesiącu powtórzyli chyba z 5 produktów z ostatnich miesięcy, chyba oszczędzali na urodzinowe w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak sol morska Toni&Guy? Ja dzisiaj kupilam (tez to male opakowanie bo bylam mega ciekawa) ;)

    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie raczej średnia. Skleja mi włosy, faktycznie fajnie się układają - naturalnie. Ale włosy są do umycia od razu
      Ciekawa jestem jakie będą Twoje wrażenia po użyciu :)

      Usuń
    2. Miałam okazję spróbować raz do tej pory i w sumie to nie jestem jakoś zachwycona. Cieszę się, że zaspokoiłam swoją ciekawość, ale głównie dlatego, że inaczej co wyjście na zakupy męczyłoby mnie to.
      Plus, że ładnie pachnie. Ja nie musiałam od razu myć (psikałam na mokre) tylko tak jak zawsze, ale chyba nie zauważyłam żadnej zmiany :)

      Będę jeszcze raz próbowała, może tym razem... :P

      Aga

      Usuń
  24. Co miesiac zawartosc Boxa jest coraz to lepsza ! :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te róże z BM Beauty pojawiły sie już wczesniej w niemieckim GlossyBoxie i Holenderskim... Ja nie wiem czy oni rozsyłaja je wszedzie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajrzyj na tę stronke:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/06/wyroznienie-tell-me-about-yourself.html
    Zostałaś przeze mnie wyróżniona ;)
    Zapraszam rowniez na rozdnie kosmetyczne znjdujace sie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem zadowolona z różu i clareny. Sól kupiłam sama. Reszta lipna ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja mam to samo :) też kupiłam sól jakieś 3 tygodnie temu :(
      pójdzie na rozdanie, bo ja swojej nawet nie zużyje a co dopiero drugą :(

      Usuń
  28. również otrzymałam dziś GB i nie sądziłam, że poziom spadnie tak drastycznie! mydło i tusz to totalne nieporozumienie jak na deklaracje ekipy GB gwarantujące luksusowe produkty.Róż natomiast zupełnie nie spełnia swojego zadania - daje lekką poświatę absolutnie niewidoczną na twarzy, lepiej sprawdzi się jako super delikatny odcień na powiekach.
    nie mniej jednak życzę NAM, aby poziom wrócił do poprzeczki ustawionej przez poprzednie pudełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na dzisiejszego darmowego ShinyBox faktycznie muszę stwierdzić, że spadł poziom :( pierwsze pudełko super, pozostałe też bardzo mi się podobały, to zdecydowanie najmniej :(

      Usuń
  29. Dziewczyny Jak to zamówić??? O co W tym chodzi??? Odpiszcie PROSZĘ. flover25@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)