sobota, 25 lutego 2012

Subtelny manicure z Misslyn


  Kiedy tylko zobaczyłam nową szafę w MediQ (g.krakowska) z kosmetykami Misslyn, wiedziałam że muszę wypróbować chociaż ich lakiery do paznokci. Cieni mam pod dostatkiem, hmm lakierów mam jeszcze więcej... no i zrozum tu kobietę :) te kolory.. jak oni Nas nimi mamią :D zawsze wydaje mi się, że takiego nie mam i że jest na tyle oryginalny żeby umieścić go w swojej "kolekcji".. W każdym razie, kupiłam dwa piękne lakiery z tej firmy. Najpierw skusiłam się na srebrny, efekt boski.. jak sreberko na paznokciach :) po jakimś miesiącu dokupiłam drugi.. prześliczny mleczno biały kolor.


Postanowiłam połączyć te dwa lakiery w subtelny i delikatny manicure, który jednak dla mnie ma to "coś"

Misslyn nr 467 i 95

Wybaczcie, ale nie mam ani idealnych paznokci ani skórek.. no ale chciałam Wam jakoś pokazać te lakiery :)





Lakiery Misslyn: 19zł





Jak Wam się podoba mój 'Weekendowy' Manicure?
A co Wy macie na pazurkach w ten weekend?

Moje marzenie na ten miesiąc: porządna lampa ogrodowa, bardzo podoba mi się ta ze strony http://www.lampy.pl/

:-**
Paula

50 komentarzy:

  1. nie znam tej marki, ale mleczny kolor wygląda fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam ja tylko w jednym sklepie, ale nie wiele tracimy bo ceny maja wysokie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda takie połączenie. Jest delikatne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny manicure. Może spróbujesz połączyć ten srebrny np z czerwienią ? :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten srebrny i łącze go z różnymi kolorami :) zawsze wygląda fajnie :) zrobilaś mi ochotę na czerwień teraz :P

      Usuń
  4. baaaaaaardzo ładnie wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie znam tych lakierów, ale ten delikatny kolorek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten mleczny w sam raz na co dzien,srebrny na większe wyjścia,razem fajnie sie komponują..
    ..narazie na paznokciach mam tylko odżywke ale zamieszam je potraktować nudziakiem z essence..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się właśnie zastanawiam nad lakierami essence bo sama mam do nich pecha, ile Tobie się trzymają?

      Usuń
  7. mleczny kolorek baaaardzo mnie zachęca :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Paula ;)

    Przewidujesz zrobienie filmiku w celu pokazania jak nakłada się róż w musie np z Inglota ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      mogę nad tym pomyśleć :) zobaczę jak to wyjdzie :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. bardzo ładne kolorki :) i nawet ciekawie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WomanLand na prezydenta;) odpisujesz na kazdy komentarz ;) to jest rzadkie u osob, ktore maja tyle komentarzy dziennie;) podziwiam i pozdrawiam;) a ja tam skorek zadnych nie widze ;) papa:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah :)) dziękuję bardzo :) zyczę udanego weekendu:*

      Usuń
  11. Jaki wspaniały :3 Genialny pomysł, brawo ! Zainspirowałaś mnie... może wykonam podobny ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalnie i efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Srebrny lakier daje takiego ,,pazura'', mnie się bardzo podoba takie połączenie :)
    I uważam że masz ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletnie nie znam tej marki, ale lakiery są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) oj ja tez jeszcze nie dawno nie wiedziała, o jej istnieniu :)

      Usuń
  15. u mnie naturalny róż i połyskliwy fiolet :)
    metaliczne srebro wygląda super, ale w takiej ilości jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wygląda - bardzo subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaa jaki piękny mani , cudny taki delikatny i suptelny ,lubię takie .

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładne paznokcie, a lakiery... no cóż.. Kobiety chyba mają do nich słabość ;) Oba są naprawdę śliczne! Sama również uwielbiam malować paznokcie, ale aktualnie przechodzą kurację, więc muszę poczekać z kolorkami ;/ Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam srebrne pazurki, ale ostatnio pokochałam pyłki - pięknie się mienią

    OdpowiedzUsuń
  20. 26 yrs old Systems Administrator II Ellary Cater, hailing from Cowansville enjoys watching movies like Eve of Destruction and Coloring. Took a trip to Tsingy de Bemaraha Strict Nature Reserve and drives a C70. dlaczego nie dowiedziec sie wiecej

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)