wtorek, 27 grudnia 2011

Świeczki Yankee Candle ( gdzie, jak, za ile?)



Mój najnowszy wpis o Yankee Candle



 

Ostatnio baaaardzo modne są świeczki firmy Yankee Candle. Są bardzo trudno dostępne w Polsce.
Jeszcze do nie dawna właściwie nie dało się ich kupić, teraz możemy je znaleźć na allegro i w sklepach internetowych - ale przeczytajcie dalej, powiem Wam na co należy uważać.

Oto Moje zdobycze:





 Gdzie najlepiej kupować świeczki Yankee Candle? Gdzie w ogóle można je kupić??


*Yankee Candle można kupić w TKmaxx! To chyba jedyny sklep, gdzie możemy znaleźć te świeczki.

*W grę wchodzą również sklepy internetowe - te czasem mają oddziały stacjonarne i wtedy mamy możliwość powąchać i wybrać tą która się Nam spodoba.


Ceny?





I tutaj jest spora rozbieżność.. podam Wam najpierw ceny moich świeczek -

za trzy małe świeczki po 104g na allegro płacimy około 100zł..

za średnią świeczkę 411 g    w sklepach internetowych płacimy około 73zł
w TKmaxx zapłaciłam 39zł (stała przecena z 79zł)

za dużą świeczkę 623g w sklepach internetowych płacimy ok 93zł
w TKmaxx zapłaciłam 49zł (stała przecena z 98zł)


Jak widzicie w TKmaxx ceny są prawie połowę mniejsze niż w sklepach internetowych.
Kupowanie świeczek w TKmaxx ma jeszcze jeden ogromny plus - możecie powąchać czy dany zapach Wam pasuje! A wierzcie mi że zapach tych świeczek to kwestia gustu..



Kupiłam trzy małe (312g) na allegro i nie dość, że w tej cenie miałabym dwie duże (1246g)! To jeszcze musiały być źle przechowywane i trochę kiepsko pachną :( te kupione w TKmaxx pachną dużo bardziej intensywnie.


Zapach i czas palenia


Zapach to kwestia indywidualna - pozornie nasz ulubiony zapach wcale nie musi się nam podobać, dlatego najlepiej kupować w TKmaxx, bo zawsze możemy to zweryfikować.
Niektóre świeczki mają bardziej intensywny zapach, inne mniej, niektóre nawet pachną bardzo słabo..

Czas palenia:
mała świeczka (104g)- 20-30h
średnia świeczka (411g) - 80-90h
duża świeczka (623g) - 130-150h





*
Wiem, że niektórzy teraz robią wielkie oczy po co płacić tyle za świeczki, ale robię ten wpis bo bardzo wiele dziewczyn pyta mnie i moje koleżanki o te świeczki więc jest zainteresowanie ;)



A Wy polujecie na świeczki Yankee Candle?
A może już macie? Jakie są Wasze wrażenia?



xoxo
Paula

79 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę sie wybrać do Tk Maxx .
    Wcześniej ich chyba nie było albo nie zauważyłam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze napisalas Kochanie o tych swieczkach:) Bede musiala sie za nimi rozejrzec w TKM :))))

    Jak minely Swieta?

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. jutro obowiązkowo do TK Maxxa!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w TKMaxx nie ma niestety tych świec a chętnie bym spróbowała. Będę musiała poszukać w innych sklepach, które z zapachów polecasz kochana?
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można je teraz wygrać na facebooku: http://www.facebook.com/TheYankeeStore :)

      Usuń
  5. Dziewczyny w moim TKmaxx wcześniej też ich chyba nie było, a teraz się pojawiły! Nie ma ich przy kosmetykach tylko koło tych świeczek w dziale dekoracji domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Woman - wiem wiem :D ale tu w Angielskich TK bywa różnie, sezonowo pojawiają się produkty a później znikają.
    A jakie zapaszki polecasz bo się wybiorę do większego Maxxa i tam może uda się dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybieram się na ich kupno do sklepu Organique ; ) w mydlarniach też warto poszukać tych świeczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym w życiu tyle za świeczkę nie zapłaciła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym je kupiła, ale są bardzo drogie, chyba wolę kupić jakiś kosmetyk za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w stolicy można je dostać na 17 stycznia w sklepie świat zapachów duża świeczuszka kosztuje tam 93 zł zapachy są prze prze śliczne ja normalnie nie mogłam stamtąd wyjść przemiła obsługa można wszystko na spokojnie wyniuchać tylko radze sobie zarezerwować z godzinkę bo naprawdę ciężko stamtąd wyjść tyle tam cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poczekam aż je przecenią, o ile do tego dotrwają. Bo jednak jest to dość sporo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, że w Warszawie można kupić YC w sklepie stacjonarnym Świat Zapachów (sprzedają też online). Kupiłam przed świętami woski i jestem zakochana w tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko co mnie zachwyca - ale oni już przecenili.. i to o połowę ;) mniej nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  14. akurat nie tylko w tkmaxx sa te siweczki bo u nas w szczecinie w kaskadzie w organicznym są :) i nawet w intermarchu sa tylko ze te wklady do kominka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świeczki, ale tego typu jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam też te świece w jakieś kwiaciarni, dlatego warto poszukać, pięknie pachną! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja u siebie w tk maxx ich nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ochotę przetestować te świece, muszę zerknąć do TK Maxx'a, ale chyba nie w każdym są... fajny post

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham tą firme, mam z niej woski zapachowe. W mom tkmaxxie nie widzialam tych swiec... kupuje przez internet

    OdpowiedzUsuń
  20. PIęknie wyglądają i kuszą, jednak zrazila mnie cena i dostępność :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię świeczki, ale chyba nie dałabym aż tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wpaść do mojego TKmaxx :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeśli będzie u mnie ten sklep pewnie kupiłabym jakąś. Ale nie lubię wydawać pieniędzy na rzeczy niepotrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. KajaMakefashion - dla mnie to nie są niepotrzebne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. hmmm, kupiłabym je nawet tylko z wyglądu wyglądają zachęcająco ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za zbieg okoliczności:) Ja właśnie wczoraj zamieściłam na swoim blogu link na temat mojej ukochanej świeczki z Yankee Candle - o zapachu ciasteczek migdałowych. Mam jeszcze kilka innych zapachów i za jakiś czas je zaprezentuje ale ta jest moją ukochaną. Recencja u mnie na blogu. Ale widzę, że Ty kochana też masz dużą gromadkę tych świeczek. Ja je uwielbiam. Cena jednak wysoka. Ja kupiłam moje w sklepie internetowym i polecam bo często są promocje i kupony rabatowe i wtedy lekko taniej wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Te świeczki wyglądają bardzo ładnie. Ja trzymam świeczki w salonie jako dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie wyglądają te świeczki.
    Na allegro ma być niby taniej, a tu taka wiadomość, trzeba uważać przy każdym zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  29. za duża cena jak na takie świeczki

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy post. Bardzo podoba mi się, że dokonałaś porównania cenowego wraz z wielkością produktu. Wybierając takie świeczki będzie to bardzo pomocne
    xD

    OdpowiedzUsuń
  31. E tam, w TK MAXX, jak rzeczy trochę poleżą to są jeszcze bardziej przeceniane. Czasem do cen wręcz śmiesznych. A z tego co widzę, te świeczki nie są jeszcze przecenione w Tk maxx, bo gdy będą będą miały na te naklejki naklejone inne naklejki. Może się tak zdarzyć, że one akurat nie dotrwają do większej obniżki, ale biorąc pod uwagę ich cenę, sądzę, że za jakiś czas i tak je jeszcze bardziej przecenią.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie widziałam ich nigdy w tk maxxx ale może dlatego, że zwyczajnie ich nie szukałam :) muszę nadrobić tą zaległość przy kolejnej wizycie. ja mam jedynie dostęp do wosków z tej firmy i są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W Krakowie ich wczoraj nie było, gdyby ktoś był ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham świeczki, ale taka cena to dla mnie przesada. Wolę coś tańszego.

    OdpowiedzUsuń
  35. W TK MaXX mozna zakupic artykuly, ktore wychodza aktualnie z kolekcji badz nie spelnialy wymogow jakosciowych- jezeli komus odpowiada taki zakup to jak najbardziej polecam taka wycieczke, ale z tego, co zdarzylam sie zorientowac wspanialy asortyment Yankee w calej okazalosci bedzie dostepny juz w tym miesiacu w nowootwierajacych sie sklepach Yankee w Krakowie oraz Warszawie :]]]

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny wpis
    u mnie w tkmaxx nie widziałam ale były w takim małym sklepiku z firankami w galerii
    tyle że właśnie za tą dużą chcieli 98 :/
    no to bedę polować w tk maxx może mi się trafi taka wielka w Twojej cenie :)
    w usa w bath and bodyworks mają teraz promocję i takie mega świeczki na 3 knoty są za 10 dolarów
    to dopiero frajda
    bardzo żałuję że niemam nikogo w usa kto przylatuje niedługo do pl bo przydały by mi się 2
    a niestety przesyłka i droga i się mogą potłuc :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Też polecam sklep ze świecami Yankee w Warszawie na 17 stycznia. Można wszystko powąchać, powybierać. Najlepiej zacząć od wosków, bo kosztują 6zł sztuka, a przy zakupie 10 są 2 gratis. Można zobaczyć, co się podoba, a co nie i zdecydować się wtedy na większy słoik.

    Do świeczek Yankee jest mnóstwo uroczych akcesoriów. Sama myślę, czy nie kupić żyrandola, taka świeca/lampka ślicznie prezentowałaby się na stole.

    OdpowiedzUsuń
  38. te świeczki ja nabywam w sklepie internetowym zapachdomu.pl (często bywają rabaty :))

    OdpowiedzUsuń
  39. ja bym chętnie zapytała które w takim razie zapachy polecasz , ktore najintensywniej pachną i są najbardziej warte grzechu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  41. polecam tą stronę --> http://zapachdomu.pl/ świeczki mają już swój sklep w krk który niedawno odwiedziłam :)
    -Pozdrawiam J.K.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakbyś miała wybrać tylko jedną świeczkę, to który zapach?

    OdpowiedzUsuń
  43. Island SPA :) z tych co mam podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Island Spa jest teraz na promocji -25%, w każdym sklepie yankee candle. Ja nie kupuję w zapachu domu, ponieważ ceny maja jakoś dziwnie zaniżone, kojarzy mi się ten sklep z allegro. za to kupuję w świat zapachów.pl i candleroom.pl . miła obsługa i często gratisy dostaje przy zamówieniach. w tkmaxx, często yankee są jakieś przebarwione i dużego wyboru nie ma - czasem tanio, nie znaczy dobrze. pozdrawiam wszystkich zakochanych w świecach

    OdpowiedzUsuń
  45. napiszcie coś o produktach a nie reklamujcie stron gdzie to te produkty można kupić. w olsce jest jeden dostawca i wszystkie te sklepy tam się zaopatruję

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem, dlaczego mój komentarz został usunięty, dziewczyny zachwalają swoje świece zakupy w różnych sklepach . Podałam info jak ja to robię, jakie świece palę w domu i że warto wybierać średnie i duże świece -napisałam dlaczego, myślę że to ważne. Widzę, że jest to forum dla wybrańców a nie dziewczyn , które wymieniają się wiadomościami. Mój post niczym nie różnił się od poprzedniczek. Magda

      Usuń
  47. I know this website offers quality based content and other stuff, is
    there any other web site which offers such stuff in quality?
    Here is my web blog numerology reading

    OdpowiedzUsuń
  48. I'm really impressed with your writing skills as smartly as with the structure for your blog. Is that this a paid subject matter or did you customize it yourself? Anyway stay up the nice quality writing, it is rare to look a nice weblog like this one these days..
    Also visit my homepage ... direct download movies

    OdpowiedzUsuń
  49. ja mieszkam w Polsce i koło mnie są dwa sklepy z yankee candle no i jeszcze tkmaxx więc 3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Touche. Solid arguments. Keep up the amazing spirit.
    Stop by my web page :: boligityrkia.net

    OdpowiedzUsuń
  51. Dopiero teraz trafiłam na Twój wpis i ogólnie bloga szukając informacji o Yankee Candle. Bardzo mi się tu podoba, chętnie sobie poczytam więcej :)
    Wprawdzie minął już sporo ponad rok od publikacji tego posta, ale chciałam mimo to zapytać, czy ktoś z czytających i komentujących wie, czy one się jeszcze pojawiają w Tk maxx?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj juz niestety nie ma ich w TKmaxx, jedynie w firmowych sklepach Yankee Candle w Polsce

      WomanLand

      Usuń
  52. http://zapachdomu.pl/ jest i adres strony :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Ynakee Candle można kupić w sieci sklepów Organique:) Ja akurat kupowałam z Porcie Łódź, ale myśle, że są w każdym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  54. w moim poznańskim tkmaxx nie ma świec z YC tylko jakieś inne co podrabiają je wyglądem :/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakby ktoś z Lublina szukał to są w Tesco koło Orkany :) na moje nieszczęście mają duży wybór bo zaczynam być maniaczką YC :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Już od sierpnia zapraszamy wszystkich miłośników Yankee Candle do Pachnącej Przystani na ul.Tuwima 16 ;-))))))

    OdpowiedzUsuń
  58. Już od sierpnia zapraszamy wszystkich miłośników Yankee Candle do Pachnącej Przystani na ul.Tuwima 16 ;-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem w Pachnącej Przystani i bardzo szczerze polecam wszystkim z Łodzi!! :D::D:D

      Usuń
  59. Byłam na Tuwima w Łodzi i znalazłam tam bardzo dobrze zaopatrzony sklep yankee candle

    OdpowiedzUsuń
  60. Jest tu ktoś z Łodzi? Trafiłam w tym tygodniu do sklepu Yankee Candle na Tuwima w Łodzi. Mogę polecić wszystkim . Nareszcie! !!♡

    OdpowiedzUsuń
  61. Dla Wszystkich miłośników Marki Yankee Candle ważna informacja. Autoryzowany salon w Łodzi na Al. Piłsudskiego 25 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten z Tuwima? Jeszcze lepiej bo Pachnąca Przystań Yankee Candle Łódź jeszcze bliżej !

      Usuń
    2. Tak z Tuwima. Pachnąca Przystań al.Piłsudskiego jest super !

      Usuń
  62. ja kupuję na otulzapachem bo mają darmową przesyłkę. Jestem leniwy i nie chce mi się chodzić i szukać po mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  63. wiesz może czy nadal są? :(

    OdpowiedzUsuń
  64. Kontaktuje ktoś może jak z tymi świecami wygląda w trójmieście i okolicach?

    OdpowiedzUsuń
  65. Polecam zakup wosków na www.kokejko.pl - na 100% oryginalne i mają taniej.

    OdpowiedzUsuń
  66. Hey. Swiece Yankee widzialam w plaza Lublin tylko nie pamietam nazwy :(A to bylo jakos kolo rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Polecam wszystkim www.pachnacaprzystan.pl !! i mają salon na Piłsudskiego 25 tuż obok Galerii Łódzkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Polecam wszystkim www.pachnacaprzystan.pl !! i mają salon na Piłsudskiego 25 tuż obok Galerii Łódzkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Z Yankee kupuję tylko duże świece. Najbardziej opłacalne według mnie. :) Szczególnie polecam klasyczne zapachy jak White Tea czy Vanilla

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)