środa, 10 października 2012

ShinyBox Październik



Ha! Dziś 10 października, pora więc na ShinyBox :)
Kurier zawitał do mnie przed południem i oderwał mnie od monotonii testowania ;)
Skorzystałam akurat z pięknego słońca i zrobiłam mu foty.


W tym miesiącu ShinyBox to głównie pielęgnacja dla ciała, poza jednym pełnowymiarowym akcentem który zobaczycie za chwilę :)

Pierwsze wrażenia: Coś pięknie pachnie & pudełko jest wyładowane po brzegi i ciężkie :)


To teraz zobaczcie zawartość :)



_______________________________________________

1. L'OCCITANE Mleczko do ciała Masło Shea



2. L'OCCITANE Nawilżające mydło Shea-Werbena - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY



3. DELIA Błyszczyk Active Calcium - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

 

ZESTAW PROMOCYJNY

4. DERMEDIC Żel wyszczuplający eliminujący cellulit - PRODUKT 
PEŁNOWYMIAROWY

5. DERMEDIC Żel pod prysznic eliminujący cellulit - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY






I jak Wasze wrażenia po obejrzeniu październikowego ShinyBox'a?
Podoba Wam się coś z tego pudełka?
Macie zamiar wymienić punkty na to pudełko?


Całuję,
Paula

39 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawy ten październikowy box :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy znalazły się w tym boxie:)zaciekawiło mnie zwłaszcza mydło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna zawartość i prawie wszystkie produkty pełnowymiarowe :) Za to duży plus:)
    Ciekawa jestem tego zestawu Dermedic, hmm chyba się skuszę na październikowego boxa, tym bardziej że Glossy w tym miesiącu nie powalił mnie na kolana:/ Trzeba sobie jakoś zrekompensować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezła zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Postarali się tym razem! I prawie wszystko pełnowymiarowe :) Wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość cenna o godna uwagi,l cieszyłabym się dostając coś takiego w ramion :) :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy :) Ale ja akurat ich nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Postarali się w tym miesiącu:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, chyba zmobilizuję znajomych do rejestracji- brakuje mi 30 punktów, a chętnie zgarnęłabym boxa- chociażby ze względu na mydełko L'Occitane!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mleczko do ciała masło shea <3 Dostałaś świetne produkty do testów ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Shiny jest o wiele lepszy niż Glossy. A ten mi się bardzo podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow, budełeczko warte uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje pierwsze wrażenie było takie samo o jaki ciężki, a po otwarciu co tak pachnie;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ,że ostatnio dodajesz posty tylko z boxami:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie dosteje pudełeczek ShinyBox, bo twierdze, ze nigdy nic ciekawego w 100% nie ma, ale to by mnie uszczesliwiło zupełnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaznaczylas w ankiecie ze jaki lubisz makijaz? jak sie malujesz, bo od tego pewnie zalezy jaki kolor blyszczyka dostalas

    OdpowiedzUsuń
  17. Uzyłam już celluendu kilka dni i ciekawa jestem Waszych opinii bo dla mnie na razie super. nie zniknal mi jeszcz cellulit rzecz jasna ale moja skora jest znacznie bardziej naciagnieta i miekka w dotyku. mydelko podkradla mi kolezanka :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostałam kiedyś to mydełko w prezencie i... tak jakoś leży..:(

    OdpowiedzUsuń
  19. wow. great blog. :))
    would you like to follow each other?
    http://allnightlong-sophie.blogspot.de/
    xx Sophie

    OdpowiedzUsuń
  20. o shiny box :)
    kosmetyki wyglądają ciekawie :D napisz recenzje żelu

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo ciekawe , ciekawe . Może i ja się skuszę .
    Pozdrawiam i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj kuszą mnie te pudełeczka, kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow:d chyba muszę sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba też się w koncu na to zdecyduje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. No ja czekam na swój pierwszy ShineBox, ale listopadowy :-) Być może zamówię i ten co Ty masz bo kusząco wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm... Jestem ciekawa tego mydełka z masłem shea. Ciekawe czy nie będzie wysuszać. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz wspaniałego bloga! więc będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne posty piszesz, postanowiłam także założyć konto na ShinyBox i się przekonać o tym. Jesli ktoś miałby ochote skorzystać z mojego linku to sredecznie zapraszam http://shinybox.pl/?ref=4c277bb

    OdpowiedzUsuń
  30. Przykro mi bardzo, blog już mnie nie zachęca do odwiedzin.
    Jeż usuwa Cię z subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się jeszcze nigdy nie udało zdobyć pudełeczka :c

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa zawartość :) Najbardziej zachęca mnie mleczko do ciała L'OCCITANE i mydełko z tej firmy :)Jedyne co bym wymieniła to błyszczyk do ust - rozumiem, że można wybrać kolor?

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)