poniedziałek, 2 grudnia 2013

Pierwszy H&M Home w Krakowie - Galeria Bronowice






Pytacie mnie w wiadomościach jak wygląda pierwszy H&M Home w Krakowie i czy warto się do niego wybrać. Pokażę Wam jak tam jest, a już Wy same ocenicie czy warto czy nie. Wg mnie nie warto. Może jak pojawią się wyprzedaże, teraz ceny są nie adekwatne do materiałów z jakich wykonane są rzeczy jakie możecie tam kupić. Np ręczniki, ten materiał poznam od razu.. nie chłoną wody. Już kiedyś zrobiłam taki błąd i kupiłam piękny ręcznik, którym nie można się wytrzeć :) 
Po pierwsze ceny. Możemy kupić coś a 20zł, ale większość rzeczy jest stosunkowo droga.
Po drugie wybór. Sklep H&M podzielony jest właściwie na 3 części: damski, męski i dziecięcy oraz Home. Sam dział Home jest bardzo malutki, więc i niewiele się w nim zmieści. (na pierwszym zdjęciu widać jego szerokość i długość)



Jeśli chcecie robić zakupy w H&M pamiętajcie o kuponie z 20% zniżką.



A teraz trochę zdjęć z samego sklepu 













Weekend w Galerii Bronowice był koszmarem :) Mnóstwo ludzi, brak miejsca do zaparkowania.. Mam nadzieję, że na co dzień będzie dużo spokojniej, dzisiaj gdy już nie było tyle ludzi było o wiele przytulniej. Póki co sklepów, które są w kręgu moich zainteresowań nie ma wiele. Mam nadzieję, że to się zmieni :)



Jakie wy macie doświadczenia z H&M Home?
W Waszych miastach ten sklep też jest tak mały?


Buziaki,
Paula

26 komentarzy:

  1. wybieram się w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że ceny nie są zbyt niskie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są również zbyt wysokie.

      Usuń
    2. wg mnie są wysokie jak na jakość jaką prezentują.

      Usuń
    3. Jak dla mnie wybór marny - nie ma nawet 1/3 tego co oferuje sklep internetowy, a do tego ceny wysokie jak na jakość wykonania, ale tak już jest w H&M ;)

      Usuń
  3. mm ja tam jeszcze nci nie kupiłam, hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam dziś w Galerii Bronowice, odwiedziłam i ten H&M. Wg mnie szału nie ma, rzeczy jakościowo pozostawiają wiele do życzenia. Zdecydowanie bardziej wolę pójść do pobliskiej Ikei :D Tak też zresztą zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otwarte juz? to wypada isc zobaczyc o czym tam wszyscy mowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odwiedzę Galerię Bronowice jutro. Niby nie powala, ale w sumie oferta Factory/Futura Park i Galerii Bronowice niemal w 100% zaspokaja moje zakupowe potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :) widocznie jesteśmy z tej samej okolicy miasta:)

      Usuń
  7. a nie wiesz, czy można tam znaleźć kominki na woski ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam żadnych kominków, więc na 80% ich tam nie ma bo dość dobrze oglądałam asortyment :)

      Usuń
  8. Jakie sa tam ciekawe sklepy w tej Bronowickiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza H&M to: Mohito, Reserved, Carry, Rossmann.. więcej nie pamiętam :) ale nie ma już za bardzo takich znanych

      Usuń
  9. oj chętnie bym się tam wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne rzeczy szkoda ze nie ma u mnie w miescie cos by sie wybralo :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam na otwarciu H&M Home i w sumie tak jak piszesz szału nie ma a przede wszystkim nie ma poduszki z rogaczem na którą miałam największą ochotę ale i tak parę rzeczy mi w oko wpadło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też co nieco wpadło w oko, muszę się zdecydować póki kupon ważny :))

      Usuń
  12. Czy kupon muszę wydrukować czy wystarczy pokazać w telefonie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba wydrukować :) byłam dzisiaj zapytać :)

      Usuń
  13. Byłam dziś w Galerii Bronowice - masakra, zawiodłam się na wszystkim. Więcej na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie wróciłem z tej galerii, strasznie daleko, brak jakiejkolwiek organizacji i informacji o rozmieszczeniu sklepów, brak mapek. Jest gdzieś kino ale nie wiadomo gdzie. W tym H&M nawet nie byłem, też myślałem że drogo :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Greet, but it would be better if in future you can share more about this topic. posts.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, a ja tak się napaliłam na ten h&m home, ale skoro piszecie, że bez szału to chyba odpuszczę sobie odwiedziny...

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź się :)
Proszę o NIE REKLAMOWANIE swoich blogów i stron w komentarzach. Chętnie do Was zajrzę, ale to nie miejsce to autoreklamy. Dziękuję :)